- 26 hv Kubota 3-sylinterinen nestejäähdytteinen turbodieselmoottori
- Hydrostaattinen (HST), 3 vaihdealuetta
- Maksiminopeus 25 km/h
- Hyvä ohjattavuus
- Mahdollista lisätä erilaisia lisävarusteita
Moottori
Kubota 3-sylinterinen nestejäähdytteinen dieselmoottori
Tilavuus
1261 cm3
Teho
26 hv (19,1 kW)
Polttoainesäiliö
27 L
Vaihteisto
Hydrostaattinen (HST), 3 vaihdealuetta
Voimansiirto
neliveto (4 WD), tasauspyörästön lukko
Suurin nopeus
25 km/h
Teho 26 hv ( 19,1 kW )
Polttoainesäiliö 27 l
Max nopeus 25,3 km/h
Yhdellä ajopolkimella hydrostaattinen voimansiirto (HST) - 3 aluetta
4WD - neliveto ( pois kytkettävä ) , BiSpeed ohjauksella
3-piste takanostolaite, nostoteho 970 kg
Renkaat edessä 24 x 8.50 - 12 , takana 315 / 75D - 15 nurmirenkaat
edessä 6.00 - 12 , takana 9.50 - 18 tr renkaat
Hydraulipumppu 33,1 l/min
Takavoimanotto 540 rmin / keskivoimanotto 2500 rmin
Kok. Pit : 2937 mm
Korkeus : 2331 mm
Leveys : 1372 mm
Paino : 845 kg
Takuu 2 vuotta / 1500 h
Gonshiro Kubota perusti Kubota-ryhmän vuonna 1890. Kubotasta on tullut tähän hetkeen mennessä maailmankuulu valmistaja, jonka tehtävänä on tarjota yhteiskunnalle ympäristöystävällisiä laitteita, jotka auttavat parantamaan elämämme laatua. Kubota-tytäryhtiöt tuottavat ja/tai markkinoivat tuotteitaan yli 130 maassa. Ne tuottavat teollisuudelle sekä traktoreille ja muille koneille tarkoitettuja diesel- ja bensiinimoottoreita, leikkuupuimureita, traktoreita, maatalouslaitteita, rakennuslaitteita, putkistoja, myyntiautomaatteja jne. Kubota oli ensimmäinen yritys Japanissa, joka sai Deming-palkinnon erinomaisesta tuotannosta. Stokkerissa Kubota-tuotevalikoimaan kuuluvat nykyään 10–175 hevosvoiman maatalous- ja kunnallistaloustraktorit, työajoneuvot, ruohonleikkurit ja suuret ruohonleikkurit.
Tiesitkö?
Kubota otti ensimmäisenä käyttöön 1970-luvulla koneteollisuudelle seuraavat innovatiiviset ratkaisut, jotka nykyään vaikuttavat itsestään selvältä:
• ensimmäinen todella nelivetoinen kompakti traktori
• ensimmäinen nelivetoinen eturuohonleikkuri
• ensimmäinen hydraulinen voimansiirtojärjestelmä kompakteille traktoreille ja dieselkäyttöisille
• ensimmäinen standardoitu ohjausvoima 19–45 hv traktoreille ja nurmikoneille
• Bi-Speed – järjestelmä, joka saa automaattiset etupyörät liikkumaan nopeammin koneen kääntyessä – mikä johtaa nopeampaan pyörimiseen, kapeampaan kääntösäteen ja vähentää rengasvaurioita.
Tiesitkö?
Kubota otti ensimmäisenä käyttöön 1970-luvulla koneteollisuudelle seuraavat innovatiiviset ratkaisut, jotka nykyään vaikuttavat itsestään selvältä:
• ensimmäinen todella nelivetoinen kompakti traktori
• ensimmäinen nelivetoinen eturuohonleikkuri
• ensimmäinen hydraulinen voimansiirtojärjestelmä kompakteille traktoreille ja dieselkäyttöisille
• ensimmäinen standardoitu ohjausvoima 19–45 hv traktoreille ja nurmikoneille
• Bi-Speed – järjestelmä, joka saa automaattiset etupyörät liikkumaan nopeammin koneen kääntyessä – mikä johtaa nopeampaan pyörimiseen, kapeampaan kääntösäteen ja vähentää rengasvaurioita.