- 38 hv Kubota 3-sylinterinen nestejäähdytteinen turbodieselmoottori
- Hydrostaattinen (HST), 3 vaihdealuetta
- Maksiminopeus 25 km/h
- Hyvä ohjattavuus
- Mahdollista lisätä erilaisia lisävarusteita
Moottori
Kubota 3-sylinterinen nestejäähdytteinen dieselmoottori
Tilavuus
1826 cm3
Teho
38 hv (28 kW)
Polttoainesäiliö
42 L
Vaihteisto
Hydrostaattinen (HST), 3 vaihdealuetta
Voimansiirto
neliveto (4 WD), tasauspyörästön lukko
Suurin nopeus
25 km/h
Kokonaistilavuus (moottorin tilavuus): 1826 cm³
Hevosvoima: 38 hv (28 kw)
Polttoainesäiliön tilavuus: 38 l
Vaihteisto: hydrostaattinen (HST), hydrostaattinen voimanohjaus, 3 vaihderyhmää, tasauspyörästön lukitus
Voimansiirto: 4-veto (4 WD)
Ajonopeus: 25 km / h
Hydrauliikka: hydraulipumpun tilavuus 45,5 l / min, hydrauliset ulostulot takana
Takanostolaite: Cat 1, 906 kg nostovoima
Voimanottoakseli: takaosan voimanotto 540 r / min
Etukuormaaja: LA525 nostovoimalla 513 kg, nostokorkeus 2403 mm (lisävaruste)
Etunostolaite: nostovoima 600 kg (lisävaruste)
Renkaat (edessä / takana): 215/80 D15 x 355/80 D20
Mitat (pituus x leveys x korkeus): 3025 mm x 1455 mm x 2460 mm
Ekstrat: käyttötuntimittari, käsikaasu
Paino: 1315 kg
Rekisteröitävissä traktori
Takuu: 2 vuotta tai 1500 h
Gonshiro Kubota perusti Kubota-ryhmän vuonna 1890. Kubotasta on tullut tähän hetkeen mennessä maailmankuulu valmistaja, jonka tehtävänä on tarjota yhteiskunnalle ympäristöystävällisiä laitteita, jotka auttavat parantamaan elämämme laatua. Kubota-tytäryhtiöt tuottavat ja/tai markkinoivat tuotteitaan yli 130 maassa. Ne tuottavat teollisuudelle sekä traktoreille ja muille koneille tarkoitettuja diesel- ja bensiinimoottoreita, leikkuupuimureita, traktoreita, maatalouslaitteita, rakennuslaitteita, putkistoja, myyntiautomaatteja jne. Kubota oli ensimmäinen yritys Japanissa, joka sai Deming-palkinnon erinomaisesta tuotannosta. Stokkerissa Kubota-tuotevalikoimaan kuuluvat nykyään 10–175 hevosvoiman maatalous- ja kunnallistaloustraktorit, työajoneuvot, ruohonleikkurit ja suuret ruohonleikkurit.
Tiesitkö?
Kubota otti ensimmäisenä käyttöön 1970-luvulla koneteollisuudelle seuraavat innovatiiviset ratkaisut, jotka nykyään vaikuttavat itsestään selvältä:
• ensimmäinen todella nelivetoinen kompakti traktori
• ensimmäinen nelivetoinen eturuohonleikkuri
• ensimmäinen hydraulinen voimansiirtojärjestelmä kompakteille traktoreille ja dieselkäyttöisille
• ensimmäinen standardoitu ohjausvoima 19–45 hv traktoreille ja nurmikoneille
• Bi-Speed – järjestelmä, joka saa automaattiset etupyörät liikkumaan nopeammin koneen kääntyessä – mikä johtaa nopeampaan pyörimiseen, kapeampaan kääntösäteen ja vähentää rengasvaurioita.
Tiesitkö?
Kubota otti ensimmäisenä käyttöön 1970-luvulla koneteollisuudelle seuraavat innovatiiviset ratkaisut, jotka nykyään vaikuttavat itsestään selvältä:
• ensimmäinen todella nelivetoinen kompakti traktori
• ensimmäinen nelivetoinen eturuohonleikkuri
• ensimmäinen hydraulinen voimansiirtojärjestelmä kompakteille traktoreille ja dieselkäyttöisille
• ensimmäinen standardoitu ohjausvoima 19–45 hv traktoreille ja nurmikoneille
• Bi-Speed – järjestelmä, joka saa automaattiset etupyörät liikkumaan nopeammin koneen kääntyessä – mikä johtaa nopeampaan pyörimiseen, kapeampaan kääntösäteen ja vähentää rengasvaurioita.