- 24 hv Kubota 3-sylinterinen nestejäähdytteinen turbodieselmoottori
- Mekaaninen vaihdelaatikko Eteen 9/ Taakse 3, 3 vaihdealuetta, 4 WD
- Maksiminopeus 20 km/h
- Hyvä ohjattavuus
- Mahdollista lisätä erilaisia lisävarusteita
Moottori
Kubota 3-sylinterinen nestejäähdytteinen dieselmoottori
Tilavuus
1123 cm3
Teho
24 hv (17,6 kW)
Polttoainesäiliö
26 L
Vaihteisto
Mekaaninen vaihdelaatikko Eteen 9/ Taakse 3, 3 vaihdealuetta
Voimansiirto
neliveto (4 WD), tasauspyörästön lukko
Suurin nopeus
20 km/h
Gonshiro Kubota perusti Kubota-ryhmän vuonna 1890. Kubotasta on tullut tähän hetkeen mennessä maailmankuulu valmistaja, jonka tehtävänä on tarjota yhteiskunnalle ympäristöystävällisiä laitteita, jotka auttavat parantamaan elämämme laatua. Kubota-tytäryhtiöt tuottavat ja/tai markkinoivat tuotteitaan yli 130 maassa. Ne tuottavat teollisuudelle sekä traktoreille ja muille koneille tarkoitettuja diesel- ja bensiinimoottoreita, leikkuupuimureita, traktoreita, maatalouslaitteita, rakennuslaitteita, putkistoja, myyntiautomaatteja jne. Kubota oli ensimmäinen yritys Japanissa, joka sai Deming-palkinnon erinomaisesta tuotannosta. Stokkerissa Kubota-tuotevalikoimaan kuuluvat nykyään 10–175 hevosvoiman maatalous- ja kunnallistaloustraktorit, työajoneuvot, ruohonleikkurit ja suuret ruohonleikkurit.
Tiesitkö?
Kubota otti ensimmäisenä käyttöön 1970-luvulla koneteollisuudelle seuraavat innovatiiviset ratkaisut, jotka nykyään vaikuttavat itsestään selvältä:
• ensimmäinen todella nelivetoinen kompakti traktori
• ensimmäinen nelivetoinen eturuohonleikkuri
• ensimmäinen hydraulinen voimansiirtojärjestelmä kompakteille traktoreille ja dieselkäyttöisille
• ensimmäinen standardoitu ohjausvoima 19–45 hv traktoreille ja nurmikoneille
• Bi-Speed – järjestelmä, joka saa automaattiset etupyörät liikkumaan nopeammin koneen kääntyessä – mikä johtaa nopeampaan pyörimiseen, kapeampaan kääntösäteen ja vähentää rengasvaurioita.
Tiesitkö?
Kubota otti ensimmäisenä käyttöön 1970-luvulla koneteollisuudelle seuraavat innovatiiviset ratkaisut, jotka nykyään vaikuttavat itsestään selvältä:
• ensimmäinen todella nelivetoinen kompakti traktori
• ensimmäinen nelivetoinen eturuohonleikkuri
• ensimmäinen hydraulinen voimansiirtojärjestelmä kompakteille traktoreille ja dieselkäyttöisille
• ensimmäinen standardoitu ohjausvoima 19–45 hv traktoreille ja nurmikoneille
• Bi-Speed – järjestelmä, joka saa automaattiset etupyörät liikkumaan nopeammin koneen kääntyessä – mikä johtaa nopeampaan pyörimiseen, kapeampaan kääntösäteen ja vähentää rengasvaurioita.